Zwroty i reklamacje

Zwroty

Osoby fizyczne, będące konsumentami, mogą zwrócić towar w stanie niezmienionym (tj. nienaruszone plomby, niezniszczone opakowanie, sprzęt nieużywany) w terminie 14 dni od daty zakupu.

Podstawa prawna: ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)

Aby rozpocząć procedurę odstąpienia od umowy, wypełnij zgłoszenie RMA i postępuj zgodnie z kolejnymi instrukcjami.

Uwaga! Przy zwrocie towarów zalecamy korzystanie z ubezpieczonej przesyłki kurierskiej DPD (od 14,49 zł) poprzez serwis Sendit.pl:

Reklamacje

W przypadku wykrycia nieprawidłowości w działaniu zakupionego towaru lub jego niezgodności z opisem, możesz ubiegać się o naprawę lub dostarczenie towaru zgodnego z opisem.

Aby rozpocząć procedurę reklamacji, wypełnij zgłoszenie RMA i postępuj zgodnie z kolejnymi instrukcjami. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.


Formularz RMA



Poleć znajomym:
Dane kontaktowe
Chorzowska 108
40-101 Katowice
tel: (+48) 32 431 03 00
fax: (+48) 32 431 03 01
e-mail: info@mbbm.pl